the man who can't be moved


Åh nu fick jag sova sådär lagom länge, 10 timmar!
Men vaknade med en otäck känsla i kroppen. Kunde först inte komma på varför, men sen slog det mig! Drömde att Vickan, Josse och Jenny tog självmord och att jag precis var på väg att göra det, men vaknade ju såklart då! Det konstiga var att ingen av oss var speciellt ledsna eller något innan, det var bara något vi var tvugna att göra, och så gjorde dom det och jag skulle också. Usch, äckligt!
och så känner jag mig fortfarande lite ledsen efter OC igår, på riktigt alltså:P

Nu ska jag nog snart gå  ut på en promenad och skaka bort den här obehagliga känslan i kroppen!
Sen ska jag fixa iordning här hemma, städa lite och diska. Och så ska jag handla fanta till mina och Jennys roséflaskor:) och snäääcks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0