tejp


JAG FÅR FAN PANIK PÅ DEN HÄR JÄVLA TEJPEN!!
Aaaah vill bara slita av skiten. Men neeej, det får jag inte göra förrän om en sådär 26 timmar. Usch!!
Blir nog ingen promenad förresten. Får ju inte svettas, och ska jag ut och få vill jag powerwalka och det blir iaf jag svettig av! men ja haha, klarar mig nog från det med. Känner mig lite bättre när jag ser på Biggest Loser nu, fy faaaan vad feta dom är. Skönt att veta att man aldrig kommer bli sådär iaf:P

Borde frosta av min dumma frys. Men finns det något som skulle kunna vara tråkigare än det? Tror inte det. Kan ju inte veta säkert eftersom jag aldrig gjort det innan, haha!

Nu sitter jag förresten och väntar på mail från Kilroy. Ringde nyss och frågade om dom kunde hitta något bra pris på Stockholm - Auckland, Auckland - Manila (Filippinerna!) och sen Denpasar (Bali)- Stockholm. Hoppas! Annars får vi nog boka dom resorna jag hittade på nätet, det billigaste alternativet so far. Men känns bättre på nåt sätt att boka med Kilroy! dom vet ju liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0