I could really use a wish right now


Mysig kväll med Sarah som vanligt! Så glad att hon finns!
Vi hann med 4 avsnitt eller hur många det nu var av OC och Idol såklart. Önskar att auditions-delen i programmet aldrig skulle ta slut! Tycker ju, som de flesta andra, att det är det som är roligast. Blev förresten lite uppgiven när jag såg att det är Idol imorgon också, för jag missar ju det! Känns ej bra.

Kom hem för en liten stund sen och nu lagar jag mat. Ja, klockan är kanske mycket för det kan man ju tycka men jag är hungrig! Och så har jag ju sovit en del idag så jag kommer vara uppe ett tag till och typ kunna smälta maten. Medans jag sitter i soffan! Jättebra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0