dansa fastän hjärtat brister


Sen jag skrev sist på har som ju alla vet, Sverigedemokraterna lyckats komma in i riksdagen. Hur fan!? Hur fan är det möjligt. Jag blir förbannad, men mest blir jag rädd. Vad är det för idioter som bor i det här landet? Vilka är dom? Jag gissar på gamla gubbar och 18-åringar som inte fattar någonting, inte har någon koll. Men dom två grupperna räcker inte för att få 5,7%, så SD-sympatisörerna finns överallt. Äckligt.
Jag tror och hoppas visserligen att Reinfeldt och resten av Alliansen kommer fixa det här ändå, det måste dom. För det går inte att låta SD få komma in. Stäng dörren bara, frys ut dom, vad som helst!! Jimmie Åkesson får mig att rysa alltså, otäcka människa. USCHUSCHUSCH.
Nog om deeet då..

Håller för fullt på att lyssna in mig på Facit, och jag tror att jag älskar det. Svårt att säga, men Annika Norlin är ju helt fantastisk, så är det ju!

Nu är jag ledig fram till torsdag kl 22! men vad gör man egentligen på en vardag? har mailat om lägenheten, ringt om bredbandet och lite annat som jag måste göra fram till resan. Har ju en del att fixa, men det tar inte såå lång tid. En promenad får jag nog ta mig iaf! ja det blir bra. Städa.. tvätta.. roliga saker!
Men självklart blir det ju OC med Sarah också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0