jorå


Kollade just på det enda programmet jag följer, Bella&Tyra-show. De är faktiskt rätt duktiga båda två och hittar på roliga saker och sådär.. Idag var ju stora dagen vettni! Kissie var gäst. Fy fan, vidriga människa. För det första så ser hon helt grotesk ut och så är hon allmänt dryg och smått patetisk. "Men åååh nu är du ju precis som henne" kanske någon av mina tusentals läsare tycker. Okej, fiiiine i så fall, men det går bara inte att tycka något annat.
Ja, det är väl kanske det mest spännande som hänt mig idag, svar ja:) roligare än så har jag det inte!

Nu borde jag verkligen sova, är jättetrött. Men drar ut lite på det eftersom jag ju är ledig imorgon, då måste man vara uppe länge. Jag måste åtminstone.


Krya på dig Jempi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0