studentmisär


Klockan är halv fem och här sitter jag vid mitt lilla köksbord med böcker, papper, snusdosor och godispapper överallt. Har äntligen lyckats få klar en fråga, blev visserligen inte alls nöjd men det får duga. Tyvärr har jag 2 frågor kvar som på något sätt ska hinnas med imorgon, för inatt orkar jag inte mer. Men det är som vanligt, på något sätt går det:)
Men misär är det i vilket fall som helst, även om misären i min lilla lägenhet nog är snäppet värre. Så jävla skitigt och stökigt så jag nästan mår illa! nej okej det gör jag verkligen inte, är ju så noll pedant man kan vara. Men helst skulle jag ju vilja att det var rent och fräscht, hinns tyvärr icke med. Onsdag tänkte jag först, då kan jag städa.. men nej va? kommer ju va görsatrött efter tentaskrivning och på kvällen är det tentafest, alternativt att jag sviker och går på bio istället. I vilket fall så hinns det inte med! torsdag säger vi, ja så får det bli.
I helgen skulle jag vilja åka till Motala för lite påskfirande! påskägg, god mat och hawys på lördagkvällen. Ska se om jag kan fixa barnvakt åt Kissen bara, kan bli problematiskt. I värsta fall får jag slänga med honom på bussen till motis och hoppas på att han inte skämmer ut mig genom att jama hela vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0