hemma i mitt andra hem


Kom hem till min lägenhet för någon timme sen. Känns lite skönt på ett sätt, men skulle inte haft något emot att stanna några dagar till. Pappa var världens snällaste och skjutsade mig. Var nog tur också eftersom jag inte riktigt hade kunnat lita på att jag kunnat köra idag efter allt drickande igår. Var väldigt roligt igår faktiskt! först var jag, Linda och Elli hemma hos mig och lyssnade på partymusik, åt snääcks och drack vin/sangria/öl. Sen åkte vi till Hugos (nej, tänker inte säga Texas, sämsta namnet, hur dålig fantasi har dom liksom?), där var det också roligt, förvånansvärt nog. Men idag är jag sjukt trött och ganska så bakis, så det lär ju bli väldigt tidigt i säng för min del ikväll! längtar redan nu:)

Veckan som kommer, kommer bjuda på plugg och jobb mestadels. Sen i helgen kanske min kära bror och hans tjej kommer till Motala, så i så fall åker jag till Motala på lördag. Hoppas! var ett tag sen jag träffade Jonas nu, och Johanna också för den delen.


bästa bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0