grattis på mig själv


Är lite arg faktiskt. Skulle ju vara duktig hemmafru åt mig själv och baka idag. Dom där jävla snoddasarna blev ju åt helvete. Såå ovärt när jag hållt på med skiten i säkert en timme och så blir det ju massa disk med! Som tur är så verkar tårtan bli bra iaf:) Var tvungen att ta en liten paus innan jag börjar diska alla hundra skålar, bestick och all annan skit. Bläää! Nej nu låter det som jag är på dåligt humör här, men neej jag fyller ju faktiskt så då kan man ju knappt vara det!
Är lite spänd förresten, för det kommer visst ett blombud till mig sen!!:) jag gissar på att det är min bror som skickat, alternativ två är min syster.

Har inte träffat min kisse på nästan fyra dagar, så jag saknar honom minsann ganska mycket! här är kissen en liiitenliten kissemiss. Sööööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0