Se på mig kisande, se mitt bättre jag


Jag gillar tv 4:s program såhär en söndagnatt/morgon. Förut var det ett program om kedjerökande barn och nu är det någon slags dokumentär som heter Kvinnor som mördar. Mysigt! Fast jag kan ju inte låta bli att titta ändå.

Nu var det nästan två veckor sen jag skrev, men jag jag ju lova att det faktiskt har sina förklaringar! Har mestadels pluggat som en idiot, och jobbat då. Är klar med skolan nu, så nu har jag 60hp som ligger lite fint i mitt CV. Känns mycket bra!
Idag har jag varit i Motala och lämnat tillbaka mammas bil som jag haft i en vecka. Alltså ååh jag vill ha en egen bil! Livet blir så mycket lättare då. Under den här veckan har jag varit i Tornby tre gånger, vilket man ju inte är annars. Shoppat kläder och storhandlat med Sarah bland annat. Skaffade mig samtidigt lite mer vuxenpoäng i form av ett ICA-kort, rätt nöjd är jag!

Nej nu måste jag försöka sova! börja jobba om 10 timmar. Dryyygt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0