ljug om du behöver, det gör ingenting


ALLTSÅ IDAAAA. Jag försov mig idag. 13.33 vaknade jag och fick panik. Exakt tio minuter senare var jag ute ur lägenheten, ganska bra jobbat ändå. Men glad var jag inte, hela dagen åt helvetee. Jobbet var iaf helt okej, alltid nåt. Efter jobbet var Sara och jag o åt och kollade på utomhusbio, Baksmällan vare! Den är ju så jäääävla rolig. Sen åkte jag hem och såg en film till, Precious. Inte liiika rolig, fruktansvärt jättehemsk och sorglig, men ändå väldigt bra. Se'n!
Imorgon är det fredag för mig! sen börjar jag inte förrän ganska exakt 4 dygn senare! huuur gött? asgött. Är fortfarande väldigt less på att vädret ska bli kasst. Inte ens varmt ska det ju bli! och molnigt och lite regnigt, iiiinte okej. Får se om vi får hänga i Motala istället om det blir för täskigt.

Nej nu är jag trött, konstigt nog, trots att jag inte varit vaken sålänge. herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0