Det klär dig att du tvivlar på din duglighet, det gör man där vi kommer från


Okej ingen läser min blogg längre! Konstigt vaa? nej, var visst nästan en månad sen jag skrev. Ska försöka skriva några gånger fler i veckan.. än noll alltså.
Har i vilket fall hunnit med ganska mycket under den tiden.
  • Midsommar som var himla mysigt ute i pappas torp
  • Peace & Love som var underbart med fina vänner och bra musik
  • Varit sjuk. Klarar visst inte av festivallivet längre!
  • Laleh, Melissa Horn och Lars Winnerbäck med Linda
  • Sol och bad i Bromma med Linda
  • Sol och bad i Berg med Sara
  • Haft Kissens bästis Simba här
  • Munken in the park med Sara. Såg fina (okej, asheta) Oskar Linnros, Timo Räisänen och Moneybrother. Och ännu bättre, TRÄFFADE MONEYBROTHER! Ja, jag dog.
  • Härlig liten fest med Elli, Sarah B, Carro och Elin och senare Måndagsklubben
  • Varit och hälsat på mina systrar i Örebro. Haft världens sötaste kattungar som sovit med mig:), badat i storasysters pool,lekt med Melvin,ätit o druckit himla gott, solat o badat... Igen!
  • Påbörjat projektet ta-sig-genom-alla-OC-avsnitt med Sarah
Det är ungefär det jag minns iaf!

Är ju överhuvudtaget nöjd med att vara singel, men nu på sommaren är jag ännu mer nöjd! har redan nu gjort mycket mer den här sommaren som jag vill göra än jag gjorde under hela förra sommaren. Och har flera roliga saker som jag ser fram emot asmycket! I helgen ska jag till Tjällmo där pappa kommer ha sin husvagn. Mina systrar och systerson kommer dit! och som ett himla bra sammanträffande så kommer även Sarah B vara där:) hoppas vädret ändrar sig så det blir bra bara! inte askul faktiskt att sitta i ett förtält en hel helg kan jag känna.
Helgen efter det längtar jag ännu mer till! ska äntligen till Stockholm och min älskade Jenny. Min bror är i Afrika så jag ska låna hans lägenhet, det blir skoj:)

Just nu ligger jag i soffan och väntar på att bli trött. Har jobbat tre nätter och lyckades som vanligt inte ta mig upp idag för att vända om dygnet. Håller på att leta ny musik och musik jag glömt bort. P3 är bästa sidan för det! hittade en av mina favoritlåtar som jag nästan glömt bort, Such great heights (Postal Service). Annars så lyssnar jag mycket på Oskar Linnros och Robyn nu. Åh jag ääälskar Oskar och jag äääälskar Robyn. Fast just nu lyssnar jag faktiskt på Lasses nya låt Från kylan in i värmen, och jag gillar den faktiskt!

Nej nu måste det nog bli lite bilder, inte bara massa görsajobbig text.





























Kommentarer
Postat av: jenny

äntlisch! :D Har väntat på ett inlägg i EN månad!



Längtar jättemycket tills du kommer hit! Åker du själv eller skulle sarah/sara följa med? Hörs snart!

2010-07-21 @ 08:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0