They say that home is where the heart is, I guess I haven't found my home


Idag släpade jag mig upp till skolan, braa där. Föreläsaren vi hade var något av det torraste och tråkigaste ever. Slutade lyssna efter en timme, förstod ändå ingenting. Men har pluggat en hel del nu under kvällen, så lite mer koll har jag nu, känns skönt.
Blev ingen träning idag, Sarah stackars tjejen har maginfluensa och jag hade ingen motivation till att gå själv. Men imorgon ska jag! Annars händer det inte så mycket spännande imorgon, pluggdag igen. Ska till bibblan med Sara S, så kommer förhoppningsvis få mycket gjort. Tror vi kommer belöna oss själva med en fika eller något sen, det kan man väl vara värd? Ja, säger vi.

Nej nu ska jag sova! Och klockan är ju knappt mycket. Sick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0