Tentaplugg


Ja som sagt, verkligen dags för det nu. Har börjat lite idag, men ska göra mer ikväll/inatt. Har varit en dålig människa idag, var inte på föreläsningen. Somnade halv 8 imorse!! så jag orkade verkligen inte.. Men imorgon spelar det ingen roll hur lite jag sovit, måste gå på föreläsningen i vilket fall.

Som någon kanske ser så har jag lite ny desgin på bloggen. Tog den från http://malinsofiacalmebring.blogg.se/ där hon har gratisdesigner som man kan använda sig av. Roligare än inget i alla fall kände jag!

Har som vanligt inte ätit någonting än idag, äter ju i princip bara på kvällen, så nu är det nog dags:) Måste hinna äta, duscha och plugga lite innan Paradise Hotel börjar kl 22:) längtar gör jag ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0