Sömnprobleeeem


Kan. Inte. Sova.
De senaste dagarna, eller snarare senaste veckorna, har jag inte somnat förrän tidigt på morgonen. Direkt när jag släckt har det kommit upp jobbiga tankar i huvudet som gör att jag blir jättepigg. Och om jag säger såhär, har ju inte fått färre ofrivilliga tankar i huvudet nu. Varför nu? Jag har tenta på lördag och har inte tid att tänka på annat än det.
Och så blir det automatiskt så att jag tänker på ännu mer saker som inte gör mig direkt gladare. Jag hatar att vara fast i Linköping, jag hatar att mina bästa vänner är så långt borta och så vidare..
Tänka lite positivt kanske vore en idé, är det kanske någon som tycker. Jag vet, jag borde, jag måste, jag ska! Som med kursen jag läser, den är ju faktiskt intressant och jag tror jag kommer ha nytta av den i framtiden. Jag har bra klasskompisar. Jag har en mysig och billig lägenhet. Jag har ett bra jobb vilket ger mig bra pengar, så jag inte behöver ta studielån. Jag har världens finaste kisse som älskar sin mama!
Sådääär ja:)

Tanken var ju att jag skulle träffa Daniel och Erik för plugg imorgon (idag då) kl 10:30. Det innebär att jag skulle behöva gå upp om 2 timmar. Vad tror ni om det?:) Jag tror fetnej på det! har ju för det första inte somnat än och så tvivlar jag på att något skulle gå in i huvudet med så lite sömn/ingen sömn. Får köra på eftermiddags/kvälls/natt-plugg istället, lite så jag brukar jobba:)



Här kanske man skulle vara istället! På en moppe (utan hjälm jag vet, mycket dåligt) på Lembongan.



Eller varför inte här? På K-mart med Vickan och Borlänge-folket, på Bali.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0