Let's get out of this contry


Kom precis hem från stan, har varit på bio; Luftslottet som sprängdes. Sjukt bra och spännade! Både jag och Sara S satt där med klappande hjärtan typ hela filmen:P Jag gillar verkligen Noomi Rapace, överlägset bästa skådespelaren i hela filmen.
Efter bion skjutsade Sara hem mig och hjälpte mig få upp låset på min cykel:P Skulle ju försöka mig på att cykla någon dag när det var som kallast. Låset gick ju självklart inte att få upp, vad trodde jag liksom? Men nu så. Om nån ville veta.
Imorgon blir det lite utgång! Har av någon anledning varit sugen på vin i flera dagar, gillar ju inte ens vin sådär överdrivet mycket, så att det är mest av den anledningen det blir fest imorgon för min del:)
Eller nej det blev det visst inte, fick precis sms från chefen, så jag ska jobba imorgon natt. Det är bra, mycket bra! behöver alla pengar jag kan få nu.

Pratar med min fina tjej Linda nu, saknar henne! Hur mysigt hade det inte varit om hon hade varit här nu, spotify:at och pimplat av min för närvarande oöppnade vinbox?:)



Härlig låt som får mig att längta till sommaren sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0