O ja, jag är vinnare runt vattnet. En vinnare, är redan vinnare


Vilken helg. Inte riktigt som en helg brukar vara om man säger så. Kämpade ju på där i fredags ett par timmar till och var vaken till tolv. Somnade som en sten sen efter 35 vakna timmar. Sov tolv timmar och var såklart svintrött när jag skulle upp:) Men det vara bara att cheera up och åka och skriva tenta. Var tyvärr alltför okoncentrerad och ville bara där ifrån, men hoppashoppashoppas verkligen på ett G ändå. Vill inte skriva omtenta! Fast iofs, en omtenta har ju ingen dött av heller, men skulle va så skönt att slänga dumma vetenskapsteorin åt helvete bara:)
Efter tentan åkte jag hem och fixade till mig lite och åkte sen till Christian på förfesta. Många från klassen kom så det var skoj:) Var lite överallt sen, men hamnade till slut (som vanligt) på Platå. Det var skoj men fyy fan vad äckligt folk det finns. Någon kille drog tag i Saras kompis Lisan och drog med oss till deras vip-bord. Bara det gjorde att jag bara ville springa därifrån. vip-bord i linköping? kom igeeen. Sjukt töntigt bara! Sen fick vi varsin drink fort som fan, som förövrigt smakade skit. Sen började en kille prata med mig på vidrigaste stockholmskan någonsin. "Vi har bara lagt 1000 spänn per person på det här bordet, i Stockholm är det iiingeting" NÄHE!? Vem fan bryr sig? Usch. Så vi tog oss därifrån fort som fan.
Idag har jag varit bakis mest, men nu ska jag iväg på film snart. Kanske borde duscha först också? Ja kan vara en idé:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0