And as we drank our wine and let the world fade away


Dålig bloggtjej igen! Förlåt ni två läsare som var inne igår haha.
I alla fall..

I tisdags impulsåkte jag till Stockholm! Pratade med Josefine på måndagskvällen, och hon tyckte att jag skulle komma upp och surprisa Vickan när de skulle fira henne. Men braaaa idé kände jag! När jag kom dit gick jag och Josefine på stan och jag såg en kändis, Paow liksom!! haha.. Hatar att jag ens vet vem hon är:P Jajaaa.. Köpte en klänning, ett linne, ett par örhängen och ett halsband på den exotiska affären H&M!! Men det finns ju faktiskt mer i Stockholm! Blev lite nöjd faktiskt. Sen var det fixa och dricka favoritdrinken redbull/vodka:P Den är bra. Sen åkte vi och mötte upp resten och gick och åt tapas och drack sangria. Hur mysigt som helst och väldigt gott!
Och så skulle vi ju ut i kylan.. Det var det kallaste jag NÅGONSIN varit med om, helt seriöst. Det var så kallt att vi var tvugna att åka taxi istället för att gå en sådär fem minuter. Helt klart värt! dans och drinkar med de bästa tjejerna som finns. Var helt lycklig hela kvällen och börjar nästan fundera på att flytta dit.. om ett år eller så. Kanske! Saknar ju tjejera så mycket nu!

Dagen idag har väl inte riktigt hållt samma klass som tisdag/onsdag. Blev väckt av att chefen ringer 10:30, astrött. Ligger kvar och dreglar i sängen ett tag. Duschar. Går till jobbet (45min!!). Jobbar med tråkiga och jobbiga människor. Fryser. Stressar.
Efter jobbet var det iofs himla roligt! Sara S kom tillsammans med hennes vänner Ana och Carro och hämtade mig, så åkte vi till Valla för att åka pulka! Jag var så jävla rädd alltså. Första åket gick bra, andra åket gick sådär. Carros hund Nikita älskar nämligen att va med och åka, så hon kom i full fart när jag var påväg ner för backen och råkade knocka mig i huvudet. Gjorde sviiiinont och jag blev helt yr! Men ja, sånt som händer tänkte jag och fortsatte åka. Var lika jävla rädd varenda gång, men inga mer allvarliga skador i alla fall blev det inte:P

Nu är jag hemma och borde verkligen gå och lägga mig. Ska jobba imorgon också, TYVÄRR. Jag och Sara som hade värsta dagen planerad! Först skulle vi ju vara duktiga och gå till bibblan och plugga och sen skulle vi äntligen gå och se Luftslottet som sprängdes. Och så skulle ju jag och Sarah F träna med! Men eftersom jag inte kan säga nej till några tider nu så får jag ju skita i allt.  Blääää:(

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0