Never once did you call me a fool, I hope someday to make it up to you


Vaknar upp och mår faktiskt lite bättre idag! det går åt rätt håll känner jag, så jag skippar nog vårdcentralen. Även om jag är ganska säker på halsfluss så går det ju över om man härdar ut, och jag är en härdartjej!
Glad att jag skippade att kolla på hockeyn imorse förresten, för det gick ju skit. Lite typiskt Sverige faktiskt!
Fast det jag är mest glad över idag är lönen jag kommer få imorgon!! mycket, mycket bra. Kan spara 4500, inte  så illa va! Nya Zeeland, Fillippinerna, Bali... here I come!

Funderar på vad jag ska göra i helgen... Ingen utgång eller liknande, det har jag 100 bestämt i alla fall. Gissar på att jag inte kommer vara tiptopfrisk heller så.

Nu ska jag och Sara stressa klart med hemtentan, orkar inte lägga ner så mycket mer tid på det här nu. Det får gå som det går känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0