Brooklyn I'm calling


Ah, nu känns det som jag lever igen! mår mycket bättre idag. Så jag orkade till och med gå 200m till affären och sen lagade jag nudlar och dolmio pastasås:P Visserligen tror jag att min gamla kompis halsfluss kommit tillbaka, men ska försöka härda ut den. Sist jag hade det så härdade jag ut och då fick jag inte tillbaka det förrän nu då, om jag nu har det, och det var väl 3 år sen eller så.. Jaja blir nog bra det här snart:)
Annars så blev jag sjukt glad när Sverige tog OS-GULD nyss i stafetten!! Hellner är min hjälte alltså. Sara J var lite sugen på att gifta sig med honom, jag förstår dig helt:P
Blir inget Stockholm i helgen.. Kommer kanske inte vara helt frisk till att börja med, sen är ju SJ så kassa så tågen kommer väl gå lite halvdåligt och så vidare. Känns lite tråkigt såklart, saknar Jenny så mycket. Och dom andra tjejerna med såklart!
Men är väldigt glad för att Linda kommer hem om en vecka, dvs på min födelsedag:D mycket mys och mycket party blir det då! Linda är förresten min bästa låttipsare, tack för det peetöh:)




Fick nyss höra något fruktansvärt. Den här människan har kämpat något otroligt och är så värd att leva, men sjukdomen ville något annat. Det är så orättvist! Jag lider med familjen och vännerna otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: jenny

saknar dig med vännen! <3

2010-02-25 @ 13:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0