lalalallaaaa


Träna eller inte träna? det är ju frågan. Saken är den att snälla Sara S ska hjälpa mig att storhandla idag, vilket jag verkligen måste göra. Har ingenting hemma! Frågan är när hon har tid.. För Sarah och jag hade tänkt oss vattengympa halv sex. Jaja, vi får se!
Nu när jag bott här i Linköping ett tag börjar det märkas mer och mer hur liten den här staden faktiskt är. På något sätt kopplas alla ihop med varandra, den känner den som känner den och så vidare. Och så tycker jag det är konstigt att jag som inte känner alls många här trots allt stöter ofta på folk på stan i alla fall. Folk jag vill träffa och folk jag allra helst skulle slippa. Men även folk det bara blir helt akward att träffa. Som imorse till exempel när jag satt på bussen hem från jobbet. Träffade en person jag inte sett på ett år och som betett sig jävligt konstigt kan vi säga! Lite artighetsfraser och sådär hanns med innan jag äntligen fick gå av.
Åh nu är det bara en natt kvar sen är jag äntligen lite ledig! Visserligen inte så länge, ska jobba fredagnatt igen, men ändåå. Har bestämt redan nu att jag ska ta mig några hundra meter upp på gatan för filmkväll imorgon. Massa chips och dipp ska det bli med! och cola.. mmm! jag längtar.

Lite bilder från helgen kör vi va!


Elli o Carpo!


Sara S och Ana i hörnet


Sara J och Arvid


Jag i lockigt hår, sick! Sara S som fixat såklart. klarar inte sånt själv:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0