Jag vet vi var unga och somliga vill kalla oss för dumma, men jag saknar vår naiva blick och att varenda känsla var på liv och jävla död




Helgen har varit lite både och, både bra och lite kämpig. I fredags blev det inte mycket gjort förutom jobbet, var så sjukt trött sen. Gick upp tidigt i lördags och åkte till Motala för att sen åka till Örebro. Åt för andra gången på en och samma vecka sjukt god mat på en grekisk restaurang. Sen fikade vi och sådär hos Syster och Gustav. Innan förresten så hängde jag i en symaskinsaffär i 45 minuter! Varför kan man ju undra? Jo, först blev jag och mormor avsläppta där för mormor orkar ju inte gå så långt. Så stod där och glodde en halvtimme. Lite svårt att hitta nya saker att titta på när det bara finns symaskiner, inte mitt största intresse liksom! Sen kom till slut resten av familjen o släkten, eftersom syster skulle köpa en symaskin som present till henne från oss.
I alla fall så är jag minsann lite orolig! Camilla åkte ju idag.. Ecuador, Peru, Bolivia, Argentina.. Ni hör ju hur farligt det är:P fast skulle ju väldigt gärna åka dit jag med, men som sagt lite orolig är jag allt! Hennes guy Gustav åkte också idag, han ska till Mexico, Dominikanska Republiken och USA.... AVIIIIIS!! som fan... på båda två! Men om ett år eller så är jag nog också far away from Sverige tror jag:) härdaaa!
Igår jobbade jag 12 timmar efter att ha sovit 1 timme (blev väckt 10min efter jag somnat av att mobilen ringde o kunde inte sova!!). Men hade lite väntan på jobbet så la mig och sov en timme i omklädningsrummet. Asskönt!

Idag har det varit föreläsning och jobb. Och nu är jag hemma och ska sova snart.. Det var väl det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0