wakawakawakawaka


En promenad blev det minsann! Lite stolt över mig själv faktiskt:)
Men vad varmt det är ute! och jag älskart. Skulle hösten vara sånhär skulle jag älska den.
Har ätit frukost (ungefär 17:30, svar ja) och diskat och nu lyssnar jag på Waka waka och längtar till på fredag! Fest med folk från jobbet plus jempi!:) åh tror det kommer bli kul! borde inte kunna bli annat än bra. Hemmagjorda piggelinshots är redan bokat! mmm, hur gott låter inte det då?:)

Jaha och nu funkar inte spotify som det ska, inte okej! hackar och har sig. Ska ju laga mat nu och då behöver jag musiiiik!


Från Peace&Love, ååh tänk om det kunde varit så varmt nu!

Kommentarer
Postat av: jempis

älskar att jag kommenterar allt du skriver men wohooooo. längtar som fan tills imorgon. då kommer jag och då ska vi paaarta!

2010-09-02 @ 11:22:15
Postat av: jenny

piggelinshots yes please!

2010-09-02 @ 11:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0