vakna i en främlings säng och säga "gud vad du var söt när du var barn"


Om femton minuter sitter jag på cykeln på väg till jobbet. Kallt, regnigt, mörkt. Plötsligt känns dom där extrapengarna inte lika lockande... Det är bara att härda. Hade killen i Telia-butiken sålt rätt handsfree till mig igår så hade jag åtminstone haft musik att lyssna på, men neeej.
Gårdagen var lite bättre dock! eller ganska mycket. Lindakom hit och vi gick på stan, åt, shoppade, slappade med bra musik i bakgrunden och bara hade det bra. Sen ringer Sarah vid halv tolv, vilket ledde till en väldigt spontan utgång! och jag som var på väg att nästan gå och lägga mig. Men icke, och glad är jag för det! Värd kväll.

Nej, nu måste jag göra mig ready. Blä, blä, blääää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0