I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like


Shit vilken bloggtjej jag har blivit! lika bra att försöka hålla i, men vi får väl se hur det går.
Sen sist har jag varit lite duktig faktiskt. Gjorde paj att ha till matlådor! har inte smakat den, men tror nog att den kan vara ganska god. Förra gången jag gjorde paj (och även första gången) blev den ju fan inte alls god. Törr och jävlig!

Sarah kom hit sen lite senare, så vi tog en promenad hem till henne. Gick förbi macken och där var jag inte lika duktig. Började starkt med en vitamin well persika (min nya bästa!) men sen gick det utför. Ostbågar. Men hallå, det är ju söndag...
Såg tre avsnitt OC, och jag älskart! blir ju sjukt irriterad på alla i serien jämt men ändå:)

Trey här är lite svårare att bli irriterad på, snyggiiiiing va!


Det var OC det. Men vad ska jag göra hela natten!? ska ju jobba natt imorgon så kommer vara uppe sent så jag kan sova länge imorgon. Klockan är elva och jag räknar väl med att somna vid fem.... SEX TIMMAR! redan uttråkad.


Kommentarer
Postat av: jeeempi

Ida bloggarnas tjej! älskart!



Alltså treeey<3 hade glömt bort'en.

2010-08-31 @ 08:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0