Winter takes her last breath makes way for spring


somna 01.30
vakna 11.00
äta youghurt
duscha
sminka
gå till bussen
åka buss
gå till jobbet
jobba
åka buss
hemma.

ungefär såhär har alla mina dagar sett ut senaste veckan, med några justeringar här och där, men annars så. HUR KUL Ä DÄÄÄ?
Längtar till lördag då jag ska städa (ja, jag längtar till att städa) och att bara ha en helkväll med film och mat och vad det nu blir, med Sarah.
Annars så tycker jag lite synd om min syster. Hon och hennes vänner kom nyss till Brasilien, och vad händer då? jo, värsta ovädret med översvämningar och jordbävningar och sånt otrevligt. Hoppas det blir bättre snart, för nu tror jag inte dom kan göra så mycket, antar att affärer och allt annat är stängt. Så för tillfället är jag glad att vara i Sverige istället för Brasilien, och det är man ju inte så ofta annars faktiskt.

Fin låt Asha Ali - Hurricane

Insecureities take the best of me
And I just want to run
You´re the first to ask
The one who dares to see just how it burns
And as the wind picks upp
Throws me on my back and it all goes black



Hahahahahahaaa kom att tänka på roligaste videon som Linda tipsade om, titta här: http://www.youtube.com/watch?v=H5XaZbviVFI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0