En svår och jobbig grej


Jobbet idag var väl inte så skoj. Mycket prat om jobb på nya avdelningen, alla är så intresserade liksom av jobbet. Är inte riktigt van vid det. Det är ju inga direkt viktiga saker vi sysslar med. En sak vore ju om man jobbade på BRIS kanske! då förstår jag om man pratar jobb hela tiden, oavsett det är rast eller inte. Ja, ni fattar!
Känns i alla fall bra att jag lärt mig ganska mycket redan, man vill ju inte verka trög liksom.

Nu äter jag menthos. Det är ju gott, men framförallt spännande. Ska man få en god rosa eller en gul halväcklig som smakar svagt av diskmedel? Mycket spännande som sagt.

Imorgon börjar en ny delkurs, Vardagslivet heter den. Kan nog bli lite intressant tror jag.. Hoppas åtminstone. Sen är det jobb. sen är det hem och äta och sova sen är det jobb sen är det skola och så vidare.... Ingen jätteskojig vecka!


jag i lördags.


jag igen hemma hos Linn H


Linda o Linn H


Limpan o Emma

Kommentarer
Postat av: jempa

fina skor ida!!!

2010-04-06 @ 10:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0