Falla fritt


Puuh. Hemma från universitetet nu. För det första sov jag bara en sådär fem timmar, så det var helt fruktansvärt att gå upp. Sen väl på föreläsning så var det så mycket att skriva att jag fick kramp, och ändå hann man inte med att skriva allt. Lite synd kan jag tycka, eftersom det faktiskt var lite intressant.
Jaja, nu ska jag va hemma nån timme till innan jag åker med buss till motala. Där blir det en fika med ewe och linda till att börja med. Jag lär ju iofs äta eftersom att jag hittills varit för trött för det. nu kom kissen och la sig på mig vilket innebär att jag måste skriva med en hand. lika med jobbigt. så atteee hej då!

kissen när han var en liten skitkorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0