Would you shelter me? Will you shelter me?


I lördags var jag och red islandshäst som jag välla har nämnt tidigare.. det var skitkul! jättefina hästar som tölta fint, íbland i alla fall. två timmar red vi, vilket resulterade i träningsvärk idag om man säger. innerlåren känns lite smått ansträngda. var ju himla längesen jag red sist, så det är ju förståeligt.. på kvällen, ja igår var det ju, kom hela släkten plus min fina mattias. vi åt sjukt god mat! tre olika pajer och diverse tilltugg då. mmm! dagen idag var inte lika spännande och behaglig. jobbade 6-18, men det gick ganska så okej ändå.. sen gjorde mattias tacos när jag kom hem. svingott! sen gick han och spelade poker, jag orkade inte gå iväg så jag spelade poker här hemma istället:) har spelat upp till 100 dollar nu!! eller nästan iaf 99,55 dollar, så vi säger 100. känns fint!

Nu är jag finally ledig. imorgon ska jag kolla över mitt liv lite tänkte jag:) måste skriva upp en fetinglista på vad jag måste göra/köpa innan jag åker. är ju inte ens en månad kvar nu. och vi vet ju alla hur fort en månad går va! och så ska jag tvätta och göra sånt där man måste göra... men på tisdag blir det en lite trevligare dag tror jag. mattias och jag ska till simhallen, och så tänkte jag föreslå bio, det känns helt rätt.

Ska kanske sova snart eller? har ju ändå varit vaken sen 5 imorse! men känner mig konstigt nog inte så himlans trött... hm. gonatt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0