Test

Pokern går segt, så jag snodde den här från ewe.

1. Fullständigt namn? - Ida Birgitta Månsson
2. Exakt ålder? - 20 år o 10 mån 
3. Vart bor du? - Linköping
4. Bor tillsammans med? - Mattias o Rodrigo
5. Husdjur? - Tyvärr inte!
6. Färg på ditt hus? - eh haha jag vet faktiskt inte
7. När är du född? - 3 mars
8. Klass? - va?
9. Vilket år tar du studenten? - done
10. Något jobb? - Ja
11. När ska du sova ikväll? - Ingen gång, blir ju imorgonbitti va!
13. Duschat idag? - Inte än
14. Kramat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag? - Ja
16. Vad har du ätit? - macka, nyponsoppa, lite godis
17. Dagens klädsel? - jeans, stor tisha, tröja
19. Dagens sötnos? - har ju inte varit vaken så länge  va! men mattias då:)
20. Dagens roligaste? - inget än så länge
21. Har du många vänner? - njae, men dom bästa!
22. Hur många har du kysst? - Ingen aning
23. Vem kramade du senast? - Mattias
24. Hur många vill du ha sex med? - eh
25. Hur många har varit otrogna mot dig? - ingen vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? - Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mattias
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Hej:) fan hur är det med dig?  puss. från vickan!

FAVORIT:
31. Film? - Jag älskar ju dirty dancing alltså
32. Låt? - mycket svårt att säga!
33. Mat? - jag vet inte, men just nu är jag sugen på soppa:P
34. Dryck? - mjöööölk!!
37. Stad? - i sverige så säger jag nog göteborg, annars så vet jag inte
38. Land? - Indonesien säger jag nog! baliii
39. Ämne i skolan? - svenska
40. År? - 2008 var mycket bra


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Ewe!
42. Personen du kysste? - Mattias
43. Gången du spydde? - Hm jag minns inte, det var längesen
44. Gången du grät? - Mitt i allt ståhej i lördags
45. Pizzan du åt? - en god en
46. Gången du var i göteborg? - Alldeles för längesen skulle jag säga! säkert 2 år sen
47. Gången du var i stockholm? - Nyår
48. Gången du var full? - lördags
49. Gången du var hög? - aldrig


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - hm venne
52. Hund eller katt? - katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på, både och säger jag väl då
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel!
55. Singel eller upptagen? - Upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead - Inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - Haha gillar fan båda
60. Svart hår eller blont? - Blond
61. Blåa ögon eller bruna? - brun
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Det blir nog ändå stockholm! har ju dom bästa där:)
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - Fanta
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Men båda
69. Leva eller dö? - Ja men leva liksom


ANTAL:
70. Personer du älskar? - Jag vet inte
71. Personer du hatar? - En som jag verkligenverkligen hatar
72. Personer som sagt att dom älskar dig? - Jag vet inte
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - En tror jag, kanske två
74. Glassar du ätit på en dag? - Haha måånga, kanske 8,9! jag vet inte
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - IIngen vad jag vet än, men hoppas ju som vanligt på peace&love
76. Gånger du haft minnesluckor? - Inte många
77. Piercingar har du? - Inga
78. Personer du saknar just nu? - Kanske fem:)
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Noll

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Mattias såklaart
81. Ska du träffa imorgon? - Det vet jag inte
82. Sjöng du senast för? - Sjunger inte för folk sådär vanligtvis va!
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Ewe
84. Spelade du tv-spel med senast? - syster,bror,pappa
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Mattias såklaart
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Haha jag vet inte
87. Förtjänar att dö? -
89. Vill du sova brevid inatt? - ska ju inte sova inatt!


VAD:
90. Gör dig glad? - Fina vänner,mattias,bra musik, pengar:)
91. Gör dig ledsen? -
92. Vad vill du helst göra nu? - Fortsätta slappa
93. Önskar du att du slapp göra? - Jobba med jobbigt folk
94. Vill du ha nu? - 23 februari - resaan!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Ska nog önska mig backpackerväska, har ingen egen
96. Längtar du till? - Resan
97. Tycker du om dina betyg? - Ja
98. Ångrar du i ditt liv? - Hm jag vet inte, att jag var en jobbig kompis mot josie när jag var liten:P
99. Är det bästa som har hänt dig? - Dom jag gillar!


Kommentarer
Postat av: Ewe

haha visst var den lång:P

2009-01-14 @ 09:28:55
URL: http://evelinalilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0