Like a pen

Men jag är väl för bra på att uppdatera eller? som vanligt! jajaa..
Det har ju visst blivit 2009 och julafton och allt har varit. krejsi! Julen var riktigt bra faktiskt. underbart så att säga! Umgicks med familjen en himla massa. Fick fina julklappar, bland annat kamera av mamma o pappa och presentkort på skönhetessalong på 900 spänn av mattias! har inte besämt mig för vad jag ska göra. funderar på ansiksbehandling och sen köpa lite BRA smink. jag har bara skit. typ nivea o isadora, gillart egentligen inte. Nu blev jag lite varm i magen när jag tänkte på att jag fick det av mattias och han ligger i rummet brevid o är fin! jag vill bara gå in o krama sönder'n! men inte så bra kanske, han ska upp om mindre än tre timmar o åka o jobba.
Fick massa böcker med, har läst ut Odjuret, av Roslund&Hellström. Vidrig, men himla bra bok. Är nu inne på Box 21 av samma författare. jag gillarn också.
Eftersom jag är så sämst på det här med blogg så tänkte jag att några bilder vore väl trevligt vaa? julbilder it it.

Hos mormor! maaat
Mormor,Lasse,Josefin,Jonas,Rebecca,Camilla o Mamma!


Syster o jag.


Bror,Simon,Gustav kollar på nåt skojsigt! hos pappa är det här dåå...


Gustav, Mellebelle, Camilla

Okej, det blir kanske inga fler bilder från jul. men några iaf!

Nyårsafton spenderades i Rotebro, Stockholm hos josie o sofia. Det bjöds på trerätters! även om ingen orkade efterrätten:) gott var det! resten av kvällen var hur bra som helst. med dom bästa! åkte hem för att jobba sen på nyårsdagen.. började 22, men har seriöst aldrig varit så trött på jobbet. jag ville nästan dö!
Har ju faktiskt bilder från nyår med. iofs ligger dom på bilddagboken o facean, så de få som läser det här har nog sett dom. men vi kör ändå!


Värdinnan gör fördrink!


Josefine och jag med fladdrande klänning


Värdinna nr2, sofeja


Förrätt


Elli gillade stjärnorna. fin tjej.


Tolvslaget!


Det var väl det va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0