A snowflake fell and it felt like a kiss


Ah ledigheten är numera i min hand så att säga! känns fantastiskt bra. för det första att slippa jobba såklart, men för det andra för att slippa en viss svinjobbig människa på jobbet. så jag är nöjd.
Idag har jag haft en bra dag med my love. efter han slutat jobba så gick vi till simhallen, simmade lite först. sen så var det lek! var ju mer eller mindre nära på att hända en allvarlig olycka där ett tag. vi åkte i en såndär badring  man kan sitta två i. och mattias skulle ju såklart ta fart som fan, men så kom han inte riktigt i ringen ordentligt. så ramla han av o jag ramla av. det enda jag såg var mörker o det gick fort som fan:P lite läskigt, men ingen olycka skedd! pjuh!
Sen så lagade han god mat till oss och jag fixade tvätten. Sen var jag en snäll flickvän o masserade honom med massageolja o hel rubbet så att säga! nu ligger han o sover och jag spelar som vanligt poker:) hade sån sjuk otur på förra bordet jag spela, lite upprörd fortfarande faktiskt. men hoppas på lite mer tur nu!

Imorgon blir det motala.. ska träffa mamo o fixa lite grejer. sen träffa min bästa lindano:) o ewepewe med tror jag. var längesen som aset nu så det ska bli skojo!

Har förresten börjat kolla på lite utbildningar till hösten.. det jag funderar lite på hittills är socionom, men även ett program som heter filosofi och lingvistik. flumma i tre år blir det ju då typ:) men det är ju sånt jag gillar!
men ja, är inte alls säker på om jag ens vill börja plugga i höst, men ska söka iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0