18 dagar kvar eller?


Ja det tror jag bestämt att det är.. sinnes hur fort tiden går. längtar gör jag ju, men har en jävla massa saker jag måste fixa först.. ska ta tag i lite sånt imorrn tänkte jag! beror väl iofs på hur jag mår. har dragit på mig en jävla otrevlig förkylning med tillhörande feber. har iaf lärt mig att man ska inte tänka "vad längesen det var jag var sjuk! gud vad skönt", oså dagen efter får man äta upp det om man säger.
Är förmodligen hemma från jobbet imorrn om jag inte blir bättre.. så ska jag va hemma hela helgen och bara bli frisk så jag kan jobba på söndag. vill ju inte missa en 12-timmars med massa ob! nej det går icke.
Nästa helg ska jag och mattias på äventyr! eller nåt:) han fyller nästa vecka, plus att det är alla hjärtans dag, plus att det i princip är sista helgen tillsammans.. så då tänkte jag att det kan ju va kul o göra nåt! tror det blir en 2-dagarskryssning. festligt va?:) blir det inte det så åker vi nog till göteborg över helgen o bara har det bra och unnar oss hela natta. haha!
Sugen jag blev på att se mia och klara nu kände jag. ska ladda ner!

Pratar med lindiano nu, är så himla glad för hennes skull att hon trivs i norge! bara det att det kommer dröja sjukt länge innan vi ses. samma med jempot o josie! kommer sakna dom så himlans.

nu ska jag göra ett spännande test.

lovar du att vara ärlig? det tror jag
du heter: ida
smeknamn: mjäkis, bräkis
låt just nu: david gray - white ladder
beroende av: snus då...
favoritkaraktär i bok: harry bosch!
vem behöver du mest just nu? mattias! så att han kan bädad ner mig i sängen o pilla mig i håret:)
vad tror folk om dig? hm.. många på jobbet tror nog att jag är blyg. annars så är väl slampa den vanligaste uppfattningen.
vad får du oftast komplimanger för? ögonen och ibland håret av nån anledning jag inte förstår!
vad säger du för att imponera på någon? .har inget sådär att plocka upp ur ärmen eeeh
hur imponerar man på dig? var bäst på nånting
brukar du skratta för dig själv? ja, speciellt när jag tittar på 2½ men
vad står det i ditt senast inkomna SMS och ifrån vem? Det var från jempis, men det var långt så orkante skriva! FÖRLÅT JEMPA FÖRRESTEN, GLÖMDE SVARA
vilken är din favoritmåltid? eh jag vet faktiskt inte
vart bor du? härt eller därt? hahahah jenny du vet va? men svaret: linköping
trivs du där? det gör jag
Vart skulle du helst vilja bo? där det är varmt!
festar du mycket? lagom
sprit, cider, vin eller öl? cider eller sprit
brukar du bli för full? nej
är du allergisk mot något? gräs! löjligt va? 
har du haft sex idag? icke
nästa mål i ditt liv? bestämma mig för vad jag vill göra
hur svarar du i telefonen? aa dä ä eeejda
vem ringde du senast? mattias
va sa du till den du senast pratade med i telefonen? hej då tror jag välla
antal timmar sömn inatt? 8 eller 9
sov du ensam? nej
tycker du om din pappa? jaa, jättemycket ju!
brukar du komma i tid? ja oftast. men inte jämt då.
när mår du bra? när jag är med dom jag tycker om välla
när blev du fotad senast? hm jag vet inte
hur känner du dig nu? snorig!
vanligaste färg på dina kläder? grå, svart, vit. mycket spännande
vad tycker du om fötter? ja alltså jag tycker iaf inte det är något fel på att vara plattfot!!
är du smart? nee
är du aktiv i skolan? går ju inte i skolan så atteee
vad saknar du: att mina vänner bor i samma stad som mig 
hade du en bra kväll igår: åt ju max-mat, så ja
favorit dryck på morgonen? nyponsoppa
när brukar du gå och lägga dig? sent
är du blyg? ja íbland är jag faktiskt det
sysslar du med någon idrott? eeh va?
vill du hellre ha mail eller brev? men det beror väl på. brev är väl kul men tar ju sån tid!
tror du på kärlek vid första ögonkastet? tvekis, men ja kanske...
hur mycket krävs det för att du ska bli full? inte så mycket
har du spytt offentligt? utanför nivå är favoriten!!
vad skulle du göra om du vore en tjej för en dag? jag är tjej.
är du nöjd med ditt liv? jo det är jag
om inte, vad vill du ändra på? skulle ju iofs vilja ha egen bil o lägenhet
kategoriserar du dig själv i någon speciell stil? nej
är du bortskämd? mamma skämmer ju bort mig lite ibland, men nej inget märkbart!
vad gör du imorgon? går all in på att bli frille

Kommentarer
Postat av: jempet

haha skrattar så jag dööreee. kommer såklart ihåg härt eller därt. och "ta med dig dörrn'" är ju en annan favorit! kommer sakna dig skitmycket ida. gör det redan nu iofs känner! puss kram

2009-02-06 @ 23:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0