We feel alone


Inte mycket värt gjort idag alltså. Gick iofs till stan en sväng o mötte upp Sara S och hennes kompis, så gick runt och kollade lite bara. Men det var så sjukt mycket folk så vi orkade bara 3 affärer:P Ja förutom det så har jag ju inte gjort nåt. Jo städat lite! fast jag borde dammsugit också, men det orkade jag tydligen inte.. Slappjävel på mig alltså!

Imorgon kanske Ewe kommer hit! Det hoppas jag jättemycket på. Då ska vi bara äta god mat, slappa o bara gör ingenting, precis vad jag känner för:)
Lördag verkar det som att jag har två alternativ: vara hemma själv och inte göra ett skit eller gå ut IGEN. Aah jag orkar inte gå ut! Men hellre det ändå än att sitta själv och tråka ihjäl sig ändå känner jag ju.. Hm ja vi får se!



Nåt sånt här ska jag nog bjuda Ewe på om hon kommer hit:D gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0