Vi satt på gräset som växte i takt med himlen


Har sovit rätt så gött inatt kan man väl säga, sov från c:a 00-12. Lite lagom sådär:) nej men jag har ju faktiskt sovit lite halvlite på senaste, så det var väl dags. Vaknade av att det plingade på dörren, en tjurig granne som ville ha tvättnyckeln. Men ja förlåt då att jag råkade sova lite! känns bra att jag redan gjort ett bra intryck här:P För idag så är det ju min officiella inflyttardag faktiskt.
Idag har jag mest tittat på dvd:n Håkan Hellström live på Peace&Love 2009. Det är seriöst nog det sjukaste jag varit med om! För jag var ju där och det är jag förbannat lycklig över!! Men gick ju omöjligt att fatta då hur sjukligt mycket folk det faktiskt var. Blir både glad och ledsen när jag tittar på den. Glad för att det var sommarens absolut finaste dag som jag spenderade med dom roligaste människorna som finns, glad för att få se den bästa konsertern någonsin, glad för att  Gilbert är så fin (jag vill gifta mig med honom), glad för att Håkan var så glad, glad för att få höra En midsommarnattsdröm, Kärlek är ett brev skickat tusen gånger, Bara dårar rusar in, glad för att våran norrman Eirik syns under Känn ingen sorg för mig Göteborg, glad för att det var fan det bästa jag varit med om!!! ungefär så känns det:) Men så blir jag ju lite ledsen för att jag längtar tillbaka så mycket och ledsen för att nu saknar jag Anna väldigt mycket.
Nog om det..:) Ikväll ska jag till Sarah ja och äntligen få se hennes lilla Simba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0