Trying to make your heart fit like a glove, what it needs is love, love, love


Har inte varit någon vidare dag det här. Kom iaf väg till stan och köpte strumpbyxor, hittade fina underkläder också. Lite bättre humör alltså:) Sen systemet, där humöret åkte ner lite igen. Men så gick jag och Saraf F till Cioccolata, där fick tjejen i sig mat och jag min bästa varma choklad. Sen gick jag hem och tittade på Victoria's Secret Fashion Show! Älskar ju det. Fast hatar det lite också, eftersom dom ju är ganska så perfekta allihopa. Men det är bra, för då blir jag mer taggad för träning:)
Har städat det mesta nu iaf, men får dammsuga och torka golven imorgon. Kanske lite sent att göra det nu! Grannarna skulle nog bli arga kan jag tro, är ju så sjukt lyhört här.



Miranda Kerr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0