Trött tjej!


Känns ju väldigt ovant det här, jag är trött och klockan är inte ens tio. Men känns ju bra också, för nu kanske jag äntligen kan vända tillbaka på dygnet som varit lite cp nu ett tag.
Ja jag var ju som sagt i skolan idag, och äntligen hade vi en vettig föreläsare i vetenskapsteori, så man fattade lite iaf. Han verkade iofs lite överdrivet speedad, men vad gör det! Var ju och åt lunch sen med mina kusiner Dennis och Maria. Det händer ju inte alltför ofta även fast vi bor i samma stad, så det var trevligt.
Sen kom Carro och Melvin hit! haha han är ju skön den lille, fast kissen blev lite rädd för honom:P Vi lagade tacos och åt lussebullar, gött var det:)
Imorgon har jag faktiskt ganska mycket att göra igen! Känns ju väldigt ovant det med. Skola 10-12, träna vid halv sex och sen klassfest. Okej jag har iofs typ 5 timmar där på dagen där det väl inte händer så mycket, men ändå:P ska nog sova lite då, annars kommer jag aldrig orka kvällen. Jo jag vet mer vad jag ska göra då! Ringa Arla! har ju fan inte jobbat på 2 veckor nu, det funkar ju inte. Måste tigga till mig lite tider!



vill ha sommar, peace&love och anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0