Releeeaaaase me


Agnes var sjukt snygg ikväll. Fick måste sola mer-måste träna mer-måste fixa håret finare-måste köpa massa fina kläder-känslan direkt! Så jag ska iaf sola imorgon tänkte jag:P gymmet är faktiskt stängt så det blir inget med det.
Förövrigt vad det gäller Idol så blev jag ledsen att Calle, fina härliga Calle, inte vann. Erik är jätteduktig, det är han verkligen, men Calle är ju så söt och bra på alla sätt och vis:P ska skicka ett brev till Calle och säga att jag älskar'n.
Hur pinsamt var det inte förresten när Eriks flickvän envisades med att stå kvar på scen under heeela låten!? Försökte typ stjäla Eriks big moment in life och stod och dansade och hade sig. PINO!

Nu är jag verkligen övertrött, har ju varit vaken ett tag va. Ska gå och lägga mig snart och sen sova lääänge! 10 timmar lär det ju bli iaf, gött!

Kommentarer
Postat av: jempi!

Amme ida jag dog på henne!!!!! Stod där och dansade och log och bara trodde att det var hon som vann lixom. DANSADE LIXOM? Och inga skor hade hon på sig heller. Jag säger INGENTING! :)

2009-12-14 @ 09:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0