Julen är häääär


Nu har jag verkligen julkänsla! Bland annat för det har gjorts vegetarisk julskinka här hos pappa idag, dvs kålrot. Låter lite sådär tycker jag iofs men det kanske är gott.
Igår träffade jag äntligen Jempi! Har saknat henne så det var verkligen roligt. Sen igårkväll var det mat och spelkväll med pappa, Camilla och Jonas. Galenpanna spelade vi! Hade glömt bort att det var så roligt, men det var det minsann.
Mår fortfarande inte bra, så jag stannade hemma nu, Camilla och pappa är på promenad. Innan dom gick så var vi ute en sväng med Kissen i snön. Haha världens sötaste var han! gick jätteförsiktigt och skakade som ett litet löv för han frös så mycket, så vi var bar aute i typ tre minuter:)
Ikväll ska vi (syskonen) till mamma och äta och sådär, sen är det ju julafton imorrn! Wohooo:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0