Bara dårar rusar in


Blev visst lite fest sen igår iaf! Fick med mig Sara S också så då kände jag mig lite mer pepp:) Först var det förfest hos Daniel med lite folk från klassen, det var roligt som vanligt! Tanken var tydligen att vi skulle in till stan innan tio, men vi blev visst liiite försenade, var inte där förrän halv ett. Var på Platens, där det ju inte var så mycket folk, men det var faktiskt roligt ändå. Vid 2 började jag och Sara vekna så vi gick och åt och sen gick vi hem till mig och somna på sekunden:)
Den här kvällen/natten kommer bli som vanligt, kommer inte kunna sova eftersom jag låg o halvsov ända fram till tre! inte okej. Men jag var ju såå trött!
Jaha det var väl allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0