Some people get their kicks stomping on a dream


Kan vara så att det var ett tag sen jag skrev. Ja, jo det var ju ändå över ett halvår sen. Känner att det är omöjligt att på nåt sätt försöka sammanfatta, så jag skiter nog i det. Resan var helt sjukt bra och sommaren har varit riktigt bra den med. Den är ju iofs inte slut än o lite mer roligt väntar, wohoo.
igår var det måndagsklubben, riktigt festligt faktiskt. Förfest hos mig, harrys med en jävla massa folk, sen en liten efterfest hos mig. Jag somnade iofs direkt så attee.. var förresten tvungen att åka tillbaka hem när vi kommit till stan eftersom jag glömt min plånka = glömt leg. Så det var kul att betala taxin! kändes värt och sådär.

Nu har jag bara två veckor kvar på sommarschemat på Arla, sen vet jag ärligt talat inte vad som händer. Kanske ska börja på Beteendevetenskap - grundkurs på 60 poäng som jag sökt till o kommit in på. Eller så blir jag kvar ett tag till om de är snälla o ger mig ett vikariat, men det verkar lite sådär med det. Jag vet verkligen inte hur jag ska göraaa, vet ju inte ens om det är något åt det hållet jag vill bli sen, om det ens kommer vara värt. Känns onödigt o läsa ett år i princip i onödan, men vi får seee..

Tänkte att jag kör samma test som jag gjorde sist, spännande......


1. Hur mycket pengar har du på din mobil? har ju abbo numera
2. vad ser du om du ser åt vänster? soffa
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? nåris, sen mattias
4. Hur lång är du? 1,61
5. Vilken är den senaste filmen du sett?  tror det var Walk the line
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: nej. men det var från josie 
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
9. När såg du senast din mamma? två veckor sen typ
10. Icke godkänt i något ämne? nej
11. Mvg i något? ja, 15
12. När vaknade du idag? först vid nio!! sen halv tolv
13. Vilken är din favoritplats? Lombok
14. Vilken plats föredrar du minst? där det är kallt
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? i ett fräscht hus med kissen :)
16. Hur stor är din säng? 160
17. Vad sover du i? troller och ibland "time for breakfast"-snobbennattlinne. snyggt faktiskt
18. Hur många kuddar har du i sängen? många
19. Var har du bott/bor? motala o linköping
20. Tycker du om kinamat? ja ganska mycket, men hellre thai
21. Tycker du om kaffe? fortfarande nej
22. Vad dricker du helst till frukost? mjöööölk
23. Kan du spela poker? ja! vann ju faktiskt 2 bord alldeles nyss, nöjd är jag
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nej
25. Vill du ha barn? ja såkalrt
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska kan jag väl ändå. har ju läst en jävla massa mer språk, men ja nej, hola qué tal liksom
27. Har du någonsin åkt ambulans? nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng? havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? skit. nej men kläder,mat,smink o ja sånt skit
30. Äger du en lock/plattång? nej
31. Kan du rulla med tungan? nej
32. Vem är den roligaste människan du känner? min bror, fast böglänge-anna är ju inte tråkig hon heller
33. Vad har du för ringsignal? miss li - late night heartbroken blues, fortfarande
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja! neongröna cykelbyxor med tillhörande topp med spice girls på till exempel
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? handkrämstub
36. Kan du byta olja på bilen? icke det
37. Vilken var den senaste boken du läste? michael connelly - i langens limo
38. Dansar du i bilen? jahadå
39. När var du i kyrkan senast? typ när jag konfirmerade mig?
40. Hur många hål har du i öronen? 2 är det nog, är inte säker :P
41. Har du någon piercing? nej
42. Har du någon tatuering? nej
43. Har du provat droger? nej
44. Röka eller snusa? snusa wööh wöööh jag har slutat femman
45. Har du pojkvän/flickvän? ja
46. Vad är ditt mobil nummer? sägente
47. Vad ska du göra ikväll? ja klockan är ju halv två så jag ska nog kasta in handduken snart
48. Har du några syskon? 2 systrar o 1 bror. fortfarande!


Det där blev ju jättetråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0