You opened up, and so will I


Igår var det party minsann! ställde till med lite förfest här hemma.. tyvärr såg ju lägenheten ut som bajs, nästan iaf, men det gick ju ändå. sarah,vickan,elli o linn var här. himla kul faktiskt att alla tog sig hit:) alla o alla, men eftersom vi är utspridda över hela världen (känns det som), så var det kul att alla dom kunde.. gick in till stan rätt tidigt, o mötte upp linda. trodde tidigare på dagen att det var kört att få med henne ut, men icke:) så blev ju himla glad när hon kom!
Kvällen spenderades på platens, o jag trivdes väldigt bra. mattias kom sen också, o även lite folk från jobbet. det var skojigt!

Den här dagen har spenderats som en bakisdag ska göra, enligt mig:) pizza,godis,cola,tv,film o mys. Somnade framför soffan förut när vi kollade på film. Såg Berätta inte för någon, en film som är baserad på en bok jag läst. som är sjukt bra! tyvärr somnade jag ju men det jag såg var himla bra:) det där med att somna var kasst på mer än ett sätt. gick o la mig sen med mattias när filmen var slut. gissa om jag blev skitpigg då? svar ja!
Ska upp om 3½ timme... skjut miiiiig! jag kommer va så jävla död.

Nej jag måste försöka sova nu. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0