Nöjd?


Helgen var fruktansvärt slapp och skön. Lindis och jag köpte pizza i fredags, och så var vi ju tvugna att åka till godishuset också:) sen blev det idol och bara jätteslappt. gött att yazmina åkte ut! mesig, tråkig och sjunger ju faktiskt inte bäst. favoriten är ju lätt lars! sjukt bra kille det där.
Åtvid i lördags, mat o fika och så vidare.. rätt så trevligt må jag säga! även om jag ju är lite blyg så har jag nog bättrat mig lite iaf. inget roligt att vara en blyg jävel, men så äre.
På kvällen blev det väl mer äta antar jag:) har seriöst ätit heeela helgen! svingod soppa gjorde vi.eller okej.. jag skalade potatisarna och mörotterna, sen var jag bara tvungen att se stjärnor på is!

Helgen tog ju slut sen iaf. började 22 igår och blev trött vid halv ett. rätt konstigt med tanke på att jag sovit nästan 12 timmar men så var det med det. blev nerstoppad i en stor papperskorg, boxad på, iskallt vatten på ryggen osv.. en vanlig dag på jobbet!

Som ni märker är mitt liv mer eller mindre jävligt ointressant:) fast på torsdag ska vi visst på någon slags fest på first aid, innan jag ska till jobbet då... så jag får ju packa ihop runt halv tio! känns lite träligt. men bättre än inget I guess va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0