Motown elle?


Jag ba är helt ledig idag eller? stämmer det. var nära att chefen tänkte sno min lediga dag, men det löste sig som tur var. har megalång helg nu, börjar inte förrän 22 på söndag. sweet!
Har tänkt lite på det här att jag har ju bara 2 veckor kvar på mitt vikariat.. hm hur ska detta gå? förra året gick det ju finfint ändå, men man vet ju aldrig. men ja det löser sig tror jag faktiskt!

Idag gick jag upp halv elva, vilket är en lite mer human tid än kvart över fem. himla skönt var det! även om jag gärna sovit ännu längre så tänkte jag att okej jag kämpar lite. såg typ fyra avsnitt av scrubs, gillart! sen fixa iordning mig. träffade sen min kusin maria på stan. lunchade och tittade runt lite på stan. jag köpte två par skor!! hur sjukt är inte det? jag köper i princip aldrig skor eftersom det är så jävla svårt med plattisfötter som jag har. men idag lyckades jag minsann. ett par vinterskor o ett par stövlar. fint!
Här är stövlarna!



Och här är dom andra, som ifos inte såg speciellt fina ut. bättre i verkligheten om man säger då!



Nu är jag, tro det eller ej va, i motala. Blir mys/idolkväll med linda, längtar gör jag:) har inte träffat henne ordentligt på ett tag nu.. så hon är efterlängtad:) hoppas bara mitt illamående jag drog på mig under bilfärden hit går över bara. finns det serri något värre än att må illa? knappt inte! fruktansvärt faktiskt.
Blir inget jättelång vistelse här, åker tidigt imorgon tillbaka hem till linköping. lite sjukt ändå, kallar linkan för hem nu. kallar visserligen motala för hem också, det lär man ju i princip göra jämt. Jaja! imorgon var det ja. Jag och mattias ska till hans föräldrar i åtvid.. middag redan 12, så måste åka klockan 11 vilket gör att jag måste åka härifrån 09.20.. lite kämpigt! resten av dagen  vet jag inte riktigt.. var lite sugen på att dricka vin men missade visst att jag inte har några pengar på kortet! glömmer lätt bort det ibland:) så kunde ju inte gå till systemet.. nu ska jag styra upp det där med pengarna, dvs föra över från mitt sparkonto. så att jag har pengar till godis o sånt viktigt ikväll:)





Kommentarer
Postat av: jempa

vilka fina stövlar idis. jag köpte faktiskt dom första också, i brunt, men sen hittade jag ett par andra i svarta så jag köpte dom. alltså inte dom som du har. men jag blir lite mamma-stolt när du köper så fina skor! hoppas du får kul i åtvid och att du hade kul igår med lindis. puss keram

2008-10-18 @ 10:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0