Inte alls trött


Efter en nattvecka blir det ju lätt att kroppen hänger sig kvar i den dygnsrytmen även fast man själv inte vill. detta gjorde att jag somnade sju imorse! sådääär va.. och vaknade tjugo över ett sen. svintrött såklart!
In till stan och tog en fika med erik, var himla trevligt faktiskt.. sjukt längesen vi sågs! synd att det blir sådär när folk flyttar hit o dit och ja ni vet.
Sen var det partyparty hemma! eller kanske inte men mamma fyller på tisdag så vi firade henne idag. ganska mycket släkt blev det. god mat o efterrätt o sådär vet ni. sen framåt tio kom jag till insikt om att jag inte kommer kunna sova speciellt tidigt inatt, vilket skulle göra att jag skulle få sitta i vardagsrummet tyst som lilla musen. typ. så jag tänkte att jag lika gärna kunde åka hem ikväll, så att så blev det. rätt skönt faktiskt. synd att ljudet på mattias cp-dator är helt jättefel och funkar knappt inte alls, så jag inte kan lyssna på musik. gillart inte! ooh nu funkar det! please fortsätt såhär, snällis då. hello saferide som spelas nu äre.

Hur glad är inte jag för att jag, linda, jenny och vickan har bokat biljetter till melissa horn i stockholm!? faktiskt jätteglad. konserten är på södra teatern, på en rätt liten scen som jag förstod det. mysigt känner jag! även om det ju kan vara kul med konserter där det är massa folk så känner jag att nu såhär va när det är höst så passar en mys-konsert med melissa horn perfa.

Ska nog ta mig ett bad nu, fryser lite gör jag.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja verkligen! :)

2008-10-27 @ 10:39:36
URL: http://sarahbrinkflodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0