Det här med att ha ett liv är överskattat!


Så kan man ju tro att jag tänker. Kom ju självklart inte upp imorse, vaknade 12.45.. fint liksom! var bara o fixa sig lite o sen åka typ. Väl på jobbet frågar mina kära chef mig om jag kan jobba ett pass till.. vad säger man? ja, jag sa ja helt enkelt. som tur var blev vi klara lite tidigare än jag trott, men har ju trots det jobbar 13,5 timmar idag... jag är helt död! men var ändå tvungen att sätta mig i soffan o varva ner lite kände jag innan jag kan gå o lägga mig. har verkligen sprungit omkring hela dagen/kvällen/natten.
Så atteee.. så blev det med den fredagskvällen! jaja, bra med pengar blir det ju. gillas!
Förresten spyr jag på uttrycket "varva ner", men vad ska man säga istället? hm.. ska tänka på't.

Oh jag får ju finfrämmat av massa fina tjejer imorrn. linda,sarah,vickan o nåris! rosé o platens jag längtar efter er redan nu!

Nej nu ska jag gå o pussa på mattias lite osen sovasovasova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0