And you and me are like "let's go out for a walk"


Trötta tjejeeeen. Gick upp för typ tio minuter sen.. helgen blev ju inte mycket av eftersom jag jobbade till lördag morgon o började söndag klockan två.. men var faktiskt en sväng i motala med mattias o hälsade på pappa, där var även min bror, min syster jenny o min systerson melvin. kul var det! lekte ett par roliga lekar med honom. jag var fantomen och en noshörning. han var drake o dinosaurie. likamed kul!:P
Jobbar eftermiddag nu, vilket för mig innebär att jag typ inte hinner med nåt. är ju inte ens två timmar innan jag måste åka till jobbet. det suger ju!
Men igår var jag faktiskt o träffade sarah en stund.. var skitlängesen vi sågs kom vi fram till. kunde även konstatera att det var ett helt år sen redan som vi var ute på våra långa promenader, som varade i ett par timmar ofta, o då mitt i natten:) förstår inte hur man pallade kylan!
På tal om promenad så känner jag för o ta mig en nu.. men inte själv! det är liksom inte så roligt. skulle vilja ha min lindano här. men icke:(
Saknar jempet med gör jag!

Jaha det var väl det ja. funderar på om jag kanske ska ta o gå och handla iaf så jag får nåt gjort idag!

Kommentarer
Postat av: jempet

saknar ida!!!!!!!!

2008-10-07 @ 20:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0