Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig


Sur jag blir då!! har tänkt att jag skulle skicka in en bild till tjuvtittat.se som jag tog i KL på en toalett.. sjukt rolig är den! den visar att man inte får skölja grönsaker i handfatet och massa andra störda saker som man inte får göra. oså har nån jävel skickat in den o den ligger uppe! ja, ni kan ju kolla själva. fan, jag (o vickan!) borde fått cred för den, vi som såg den först ju. skit.

Sen sist har jag mest jobbat.. och jag är så glad att den här förmiddagsveckan är över. världens bästa jempa har fyllt 20 också! grattis grattis i efterskott här va. men jag jobbade ju såklart igår 6-14, så jag åkte hem vid 21 och sov. inte så skoj kanske, men var fan tvungen o sova. som jag inte gjort på typ en vecka! jaja.
igår kom josie o vickan till mig, vi kollade fotbollen, blev förbannade, förfestade, gick ut en sväng, åt mat, gick hem. jag gick o sov hos mattias.. har ju inte så värst mycket plats här.
nu har dom åkt hem o jag gör inte så mycket.. börjar jobba klockan 22. ska nog sova ett tag först osen laga mat..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0