Truck in my heart<3


Jag trodde jag skulle avlida imorse när jag var tvungen att släpa mig upp 5.20. saken blir ju inte bättre av att mattias ligger kvar och sover o ser allmänt nöjd ut. men vad skola man gjorde? inte mycket.
kom iaf till jobbet. har kört truck hela dagen typ, faktiskt roligt:) men har ju en del kvar att lära om man säger! men imorgon ska jag köra briken, där jag alltid varit innan, ska ändå bli skönt o göra nåt som man verkligen kan. jajaaa...
Dagen blir lugn. har planerat detta: grey's-maraton, laga mat, sitta vid datorn... eh ja, det var väl det:) kan mycket väl bli så att jag sover en timme eller två också.
Sarah slutar vid nio, kanske åker till henne då o kollar lite fotboll, visserligen inte my favourite sport men vad gör man inte? och så har jag planerat att mattias ska komma hit o sova sen också. mm blir bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0