Sova och lite fotboll faktiskt


Det är fan något fel på mig! sov ju liksom rätt mycket igår, men ändå var jag sjukt trött på jobbet o gjorde fel en massa.. plus att jag klämde fingret som fan.
har sovit en massa idag med.. vaknade halv tre när mattias kom, var vakna en halvtimme, sen sov vi till fem.. eh ja, det var väl det. så blev ingen blåbärspaj idag!
ska snart åka o handla nåt o äta till jobbet, sen hem o se första halvleken av fotbollen.. sen måste jag ju tyvärr åka till jobbet. så om det händer nåt i matchen mellan 21.30-22 så messa mig:P tänkte att jag kanske kan hänga i papperslagret där det finns radio sen i nån timme.. hoppas den planen funkar. ja jag är ju inte direkt någon fotbollstjej, inte alls faktiskt, men nu är det ju faktiskt sverige. och avgörande, då blir ju till och med jag nervös! trot eller ej. jaja..

puss

Kommentarer
Postat av: Dennis

Nu har jag länkat till din blogg från min blogg så nu är det din tur! :)

2008-06-25 @ 13:51:33
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0