Klant-Ida


Här sitter jag hemma hos mattias i linköping, vilket inte var planerat. åkte hit igår och tänkte åka hem imorse för att hjälpa mormor med lite grejer, packa grejer eftersom jag ju typ flyttar idag osv.. men icke! har tappat bort bilnyckeln. bra gjort! letade i 1 o en halv timme, noll resultat. men med största sannolikhet ligger den i mattias bil. den åkte väl ur fickan igår antar jag.. är den inte där så är den borta forever. gööött!
Men det mesta har löst sig ganska bra iaf.. mamma packar ihop grejer som vickan tar med sig, plus mammas bilnyckel. sen åker vickan o jag till norrköping o hejar på josie som tar studenten idag!! jättehurra för det!

Har precis varit på stan nu o köpt lite på systemet, trosor så att jag iaf kan duscha o mascara så jag kan sminka mig lite iaf.

Nej, om jag skulle ta o duscha nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0